Verkkokauppa
WooCommerce

Hyljewear

HyljeWearin vanha verkkokauppa oli teknisesti vanhentunut, eikä vastannut enää tämän päivän toiveita.
Yrittäjä Mia Ruusumo on kokenut verkkokauppias ja kauppa päätettiin rakentaa kokonaan uudelleen WordPressin WooCommerce-ohjelmistolle. Mia tiesi tarkalleen, mitä ominaisuuksia hän toivoi uuteen verkkokauppaan, ja nämä toiveet toteutuivat!

Uudessa verkkokaupassa keskeistä on selkeä navigaatio, eli uudistettu kategoriarakenne, jotta oikean haalarin valinta olisi mahdollisimman helppoa. Tuotekortit rakennettiin selkeiksi, jotta tuotetiedot ja informaatio on myös puhelimella helposti selattavissa. Lisäksi 360 asteen pyöräytyskuvat mahdollistavat entistä paremman ostokokemuksen, kun haalaria pääsee kunnolla tarkastelemaan eri puolilta.

Verkkokaupan ulkoasun suunnitteli Intoon graafikko Johanna Mäkinen, joka on myös käyttöliittymäsuunnittelija. Asiakkaan ostokokemus muodostuu paitsi houkuttelevasta ulkoasusta, myös hyvästä käyttökokemuksesta. Näillä on iso vaikutus konversioon, eli verkkokaupan myyntiin.

”Verkkokaupan uudistaminen oli iso ponnistus, mutta ehdottomasti se kannatti tehdä. Lopputulos on erinomainen ja olen todella tyytyväinen.” – Verkkokauppias Mia Ruusumo.

”Kun projekti tehdään kunnolla, verkkosivustolla on pitkä elinkaari. Sitä on nyt helppo kehittää tästä eteenpäin.” – Koodari Jaakko / Intoo Digitoimisto.

Heräsikö kysyttävää?

Lähetä viesti, ja olemme yhteydessä sinuun sähköpostitse.