Verkkokauppa yritykselle
Verkkokauppa kannattaa rakentaa kunnolla, koska polkupyörällä ei voi ajaa moottoritiellä.
Verkkokaupan ulkoasun on oltava tätä päivää ja sen on houkuteltava asiakkaita ostamaan.
Meiltä saat aina graafikon suunnitteleman ulkoasun, jossa oston esteet on poistettu ja ostopolku on mahdollisimman sujuva. Verkkokauppa on tietenkin responsiivinen, eli se toimii kaikissa laitteissa, sillä noin 60-90 % verkkokauppaostoksista tehdään älypuhelimella. Me teemme aina myös Google hakukoneoptimoinnin kuntoon ja opastamme sinut verkkokaupan kanssa alkuun!
Olemme verkkokauppiaita itsekin, joten tiedämme myös ihan käytännössä, miten verkkokauppa saadaan onnistumaan.
PAljonko verkkokauppa tulee maksamaan?
Verkkokaupan rakentamisen hinta
Olemme paketoineet palvelumme helposti hahmotettavaan pakettihintaan, jotta tiedät mitä olet ostamassa, eikä tule yllätyskustannuksia.
Annamme aina myös yksilöllisen tarjouksen, jossa kaikki erityistoiveesi on huomioitu.
Avaimet käteen -paketti
Verkkokauppa Small
2500 € + alv
Pienimuotoinen verkkokauppa.
Kaikki perusasiat on kunnossa ja voit myöhemmin laajentaa kasvun mukaan.
Yksinkertainen, tyylikäs ulkoasu, jonka graafikko on suunnitellut.
Valmiina max 30 tuotekorttia ja ohjeet luoda niitä lisää.
Sisältösivuja 3-5 kpl.
Maksuväline, toimitustapa, yksi kieliversio. Google-hakukoneoptimoitu, responsiivinen verkkokauppa.
Avaimet käteen -paketti
Verkkokauppa Medium
3900 € + alv
Näyttävä nykyaikainen verkkokauppa. Laajempaan ja monipuolisempaan liiketoimintaan.
Konversio-optimoitu verkkokauppa, jossa asiakkaan ostoprosessi on hiottu kuntoon.
Graafikon suunnittelema brändin mukainen ulkoasu.
Valmiina max 50 tuotekorttia ja ohjeet luoda niitä lisää.
Sisältösivuja max 10 kpl.
Maksutavat, toimitustavat, yksi kieliversio. Google-hakukoneoptimoitu, responsiivinen verkkokauppa.
Google Search Console. Google Analytics 4.
Avaimet käteen -paketti
Verkkokauppa Large
5900 € + alv
Laaja verkkokauppa, jossa kustomoituja toimintoja. Mahdollisesti räätälöitäviä tuotteita, laajempia tuotekategorioita, suodatuksia ja hakutoimintoja.
Konversio-optimoitu verkkokauppa, jossa asiakkaan ostopolku on kunnossa.
Graafikon suunnittelema brändin mukainen ulkoasu.
Valmiina max 100 tuotekorttia ja ohjeet luoda niitä lisää.
Sisältösivuja yli 10 kpl.
Monipuoliset maksutavat ja toimitustavat. Google-hakukoneoptimoitu, responsiivinen verkkokauppa.
Google Search Console. Google Analytics 4.
Avaimet käteen
Verkkokauppa Small sisältää:
Valitaan yhdessä juuri sinun toimintaasi parhaiten sopiva verkkokauppa-ohjelmisto. MyCashflow on suomalainen ohjelmisto, joka on erityisen helppokäyttöinen. MyCashflow verkkokauppiaana et tarvitse minkäälaista teknistä osaamista. MyCashflow-verkkokaupalla voit myös helposti kokeilla kansainvälistä myyntiä ja se taipuu ja laajenee liiketoimintasi mukana.
Shopify-ohjelmisto sopii sinulle, jos arvostat hieman laajempia mahdollisuuksia vaikuttaa ulkoasuun tai käyttää markkinointityökaluja. Shopify-verkkokauppiaana tarvitset hitusen enemmän osaamista, mutta ohjelmistoa on kuitenkin melko helppo käyttää.
Pohditaan yhdessä, mikä sinulle sopii parhaiten, huomioiden omat resurssisi, myytävät tuotteet ja tavoitteesi verkkokaupalle.
Pystyt itse jatkamaan verkkokaupan muokkaamista ja ylläpitoa täysin itsenäisesti.
- Yksinkertainen verkkokauppa pienimuotoiseen verkkokauppaan tai verkkokauppaa vasta aloittavalle.
- Graafikon suunnittelema tyylikäs ja visuaalinen ulkoasu.
- Google-hakukoneoptimoitu ja responsiivinen verkkokauppa.
- Pienimuotoinen käyttökoulutus verkkokaupan itsenäiseen ylläpitoon.
Avaimet käteen
Verkkokauppa Medium sisältää:
Valitaan yhdessä sinulle paras ohjelmisto, huomioiden myytävät tuotteet ja tavoitteesi verkkokaupalle. Mahdolliset kasvusuunnitelmat.
Jos toivot verkkokaupalle useita kieliversioita tai BtoB -tukkuverkkokaupan, paras vaihtoehto saattaa olla MyCashflow-ohjelmisto. Jos toivot monipuolisia markkinointityökaluja ja visuaalisesti näyttävää ulkoasua, paras vaihtoehto saattaa olla Shopify-ohjelmisto.
Tämä paketti sisältää monipuolisen verkkokaupan, jossa voi olla laajempia toimintoja tai jopa räätälöitäviä tuotteita.
Erillistä kotisivua et enää tarvitse, vaan kotisivun sisältö tuodaan osaksi verkkokaupan sisältöä.
- Konversio-optimoitu, monipuolinen verkkokauppa, jossa asiakkaan ostopolku on hiottu kuntoon.
- Graafikon suunnittelema, näyttävä visuaalinen ulkoasu, jossa yrityksesi brändi on huomioitu.
- Google-hakukoneoptimoitu ja responsiivinen verkkokauppa. Google Search Console. Google Analytics 4.
- Pienimuotoinen käyttökoulutus verkkokaupan itsenäiseen ylläpitoon.
Avaimet käteen
Verkkokauppa Large sisältää:
Laaja ja monipuolinen verkkokauppa rakennetaan joko Shopify- tai WooCommerce (WordPress) -ohjelmistolla. WooCommercella melkein mikä tahansa on mahdollista toteuttaa. Mikäli sinulle paras valinta on WooCommerce, tarvitset hieman enemmän teknisiä valmiuksia ja luotettavan teknisen ylläpitäjän, joka huolehtii ohjelmiston ja lisäosien päivittämisestä.
Myös Shopify-ohjelmistolle on mahdollista rakentaa lisäosien avulla monipuolisia toimintoja sisältävä, näyttävä ja nykyaikainen verkkokauppa.
- Laaja ja monipuolinen, konversio-optimoitu verkkokauppa, jossa kustomoituja, koodattuja toimintoja.
- Graafikon suunnittelema, näyttävä visuaalinen ulkoasu, jossa yrityksesi brändiä on viety eteenpäin.
- Google-hakukoneoptimoitu ja responsiivinen verkkokauppa. Google Search Console. Google Analytics 4.
- Pienimuotoinen käyttökoulutus verkkokaupan itsenäiseen ylläpitoon.
Näin valitset parhaan
verkkokauppa-alustan
Me autamme sinua valitsemaan parhaiten soveltuvan ohjelmiston. Valintaan vaikuttaa mm. tuotteet mitä myyt, tulevaisuuden tavoitteesi verkkokaupalle sekä yrityksesi resurssit, sekä taloudelliset resurssit, että myös tekninen osaaminen.
Oma verkkokauppamme www.topohanta.fi on toteutettu Shopify-ohjelmistolla. Katso tästä rakentamiamme Shopify verkkokauppoja.
Shopify verkkokauppa
Shopify on maailmalla nopeiten suosiotaan kasvattanut ohjelmisto. Shopify on maailmanlaajuinen ja sitä kehitetään jatkuvasti. Se on käyttäjäystävällinen ja sopii niin aloittelijoille kuin kokeneille kauppiaille. Shopify kasvaa yrityksen mukana. Siinä on sisäänrakennetut työkalut analytiikkaan ja paljon hienoja lisäosia esimerkiksi markkinointiin.
Helppokäyttöisyys
Shopifyn yksinkertainen käyttöliittymä tekee navigoinnista ja hallinnasta vaivatonta. Tuotteiden lisääminen, muokkaaminen ja hallinta on vaivatonta. Voit lisätä kuvia, varastotietoja ja muita tuotetietoja vain muutamalla klikkauksella.
Muokattavuus
Shopify tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet verkkosivuston muokkaamiseen. Voit valita teemavalikoimasta brändisi tyyliin sopivan ulkoasun ja räätälöidä sitä vetämällä ja pudottamalla elementtejä. Lisäksi voit muokata sivustosi värejä, fontteja ja asetteluja ilman syvällistä koodausosaamista. Saatavilla myös laajasti lisäosia kaupan muokkaamiseen.
Skaalautuvuus
Voit aloittaa pienellä verkkokaupalla ja laajentaa sitä helposti, kun liiketoimintasi kasvaa. Shopify mahdollistaa sivustosi laajentamisen ilman, että sinun tarvitsee vaihtaa alustaa. Shopifyn kk-kustannukset nousevat toimintojen ja laajentumisen mukaan. Shopify-verkkokauppa perii myös pienen provision, joka on sidoksissa myynnin määrään.
Turvallisuus
Shopify tarjoaa vahvan tietoturvan. Sisäänrakennettu SSL-sertifikaatti salaa asiakkaidesi tiedot ja maksut, ja alusta täyttää PCI DSS -säännökset. Shopify hoitaa automaattiset ohjelmistopäivitykset ja tietoturvaparannukset, joten verkkosivustosi pysyy suojattuna ilman huolta.
SEO- ja markkinointityökalut
Shopify tarjoaa työkalut meta-tietojen ja URL-osoitteiden optimointiin sekä sähköpostikampanjoihin ja sosiaalisen median mainontaan, mikä auttaa houkuttelemaan asiakkaita ja kasvattamaan myyntiä.
www.happyparrot.fi verkkokauppa rakennettiin asiakkaalle MyCashflow alustalle. Katso tästä rakentamiamme MyCashflow verkkokauppoja.
MyCashflow
MyCashflow on suomalainen verkkokauppa-alusta. Se on yksi suosituimmista alustoista erityisesti pienten ja keskisuurten verkkokauppojen keskuudessa. MyCashflown etu on suomenkielinen asiakaspalvelu, joka auttaa sinua kaikissa kysymyksissä. MyCashflowssa on helppokäyttöinen käyttöliittymä tilausten käsittelyyn. Sinulla ei tarvitse olla mitään teknistä osaamista, ja voit menestyä MyCashflow-verkkokaupalla.
Helppokäyttöisyys
MyCashflow on käyttäjäystävällinen ja vaikka sinulla ei olisi mitään kokemusta verkkokaupasta, opit nopeasti käyttämään helppokäyttöistä ohjelmistoa. MyCahsflow-sivuilla on myös kattavat ohjeet käyttöön. Uusien tuotteiden ja variaatioiden teko on nopeaa. Verkkokauppiaat saavat suomenkielistä asiakaspalvelua MyCashflow -chatista.
Muokattavuus
MyCashflow valmisteemojen muokkausmahdollisuuksia ovat mm. kuvien, tekstien, fonttien ja värien säätäminen. MyCashflow kaupan muokkaaminen on yksinkertaista. Et kuitenkaan pysty toteuttamaan ihan mitä tahansa, vaan valmisverkkokaupassa on aina omat rajoitteensa.
Skaalautuvuus
MyCashflow tukee niin pieniä kuin suuria kauppoja. Käyttäjät voivat laajentaa valikoimaa, integroida uusia maksutapoja, ja hallita suuriakin asiakasmääriä. Tuotemäärien kasvaessa verkkokaupan ylläpitokustannukset nousevat. Voit helposti lisätä uusia kieliversioita.
Turvallisuus
MyCashflow on valmisverkkokauppa ja se tarjoaa tietoturvan, ohjelmiston säännölliset päivitykset, SSL-sertifikaatit, tietokannan suojauksen, varmuuskopiot ym. joista sinun eri tarvitse huolehtia lainkaan. MyCashflow on erittäin toimintavarma ja voit huoletta itsekin käyttää sitä, eikä tarvitse pelätä tekevänsä mitään väärin.
SEO- ja markkinointityökalut
MyCashflow on helposti hakukoneoptimoitavissa, kunhat hyödynnät kaikki hakukoneoptimoinnin välineet. Pystyt helposti ja nopeasti luomaan erilaisia kampanjoita, etukoodeja, lahjakortteja ym. tai edistyneempiä Google- tai some-kampanjoita ja analytiikkaa.
www.kaihdinlehtonen.fi verkkokauppa rakennettiin asiakkaalle WooCommerce alustalle.
Katso tästä rakentamiamme Woocommerce verkkokauppoja.
WooCommerce verkkokauppa
WooCommerce, maailman suosituin verkkokauppa-alusta, integroituu saumattomasti WordPressiin, yhdistäen verkkokaupan ja sisällönhallinnan. Se on yhteensopiva monien kolmannen osapuolen laajennusten ja integraatioiden kanssa, kuten markkinointityökalujen, analytiikan, varastonhallinnan ja toimituspalveluiden kanssa.
Integraatio WordPressiin
WooCommerce hyödyntää WordPressin käyttöliittymää ja hallintapaneelia, jolloin tuotteiden, tilauksien ja asiakastietojen hallinta on helppoa.
Muokattavuus
WooCommerce tarjoaa kattavat työkalut verkkokaupan räätälöimiseen. Melkein mitä vain on mahdollista toteuttaa, esimerkiksi koodaamalla erilaisia kustomoituja toimintoja tai käyttämällä valmiita lisäosia.
Integraatiot
WooCommerce integroituu WordPressiin ja tarjoaa laajennuksia maksuprosesseihin, toimitusratkaisuihin, markkinointityökaluihin ja analytiikkaan.
SEO- ja markkinointityökalut
WooCommerce tarjoaa tehokkaita SEO- ja markkinointityökaluja, jotka parantavat verkkosivuston näkyvyyttä ja houkuttelevuutta. SEO-työkalut mahdollistavat esimerkiksi meta-tietojen, avainsanojen ja URL-osoitteiden muokkaamisen. Markkinointityökalut tarjoavat mahdollisuuksia sähköpostikampanjoihin, alennuskoodien hallintaan, asiakassegmentointiin ja sosiaalisen median integraatioon.
Miten verkkokauppaprojekti etenee?
Näin verkkokauppaprojektimme etenee aloituksesta julkaisuun. Otamme kaikki tarpeesi huomioon, joten saat kaiken tarvittavan saman katon alta.
Aloituspalaveri
Aloituspalaverissa käydään läpi sinun toiveet ja yrityksesi tarpeet. Keskustellaan verkkokaupan sisällöistä sekä visuaalisesta ilmeestä. Selvitetään tarvitsetko esim. uuden verkkotunnuksen tai sähköpostiosoitteen. Pohditaan yhdessä mikä on paras tapa juuri sinun tilanteessasi toteuttaa verkkokauppa. Haluamme olla mahdollisimman rehellisiä ja avoimia, emmekä maalaile epärealistisia odotuksia tai toiveita, joita ei voi, tai ei kannata toteuttaa.
Visuaalinen ulkoasu
Graafinen suunnittelija tekee ehdotuksen verkkosivuston ulkoasusta eli layoutin. Visuaalisessa ulkoasussa huomioidaan sivuston houkuttelevuus, yrityksesi olemassa oleva brändi, asiakashankita ja asiakkaasi ostoprosessi. Verkkokaupassa tärkeää on konversio-optimointi, eli mahdollisten oston esteiden poistaminen ja sujuva ostaminen.
Mahdolliset muokkaukset
Käymme yhdessä läpi ulkoasuehdotusta ja teemme siihen tarvittavat muutokset toiveidesi mukaan.
Tekninen toteutus
Kun ulkoasu ja verkkosivun rakenne on suunniteltu, alkaa verkkosivuston rakentaminen sovitulla ohjelmistolla ja sisällöllä. Lisätään maksu- ja toimitustavat, rekisteriseloste, toimitusehdot ja kaikki muutkin sisällöt, mitä luotettavaan verkkokauppaan tai verkkosivustoon tarvitaan.
Viimeistely ja julkaisu
Varmistetaan vielä että verkkokauppa toimii hyvin kaikilla laitteilla, kuten puhelimilla ja tietokoneilla. Varmistetaan mahdollisimman hyvä Google-optimointi, sivuston meta-tiedot ja oikeat avainsanat. Käydään läpi viimeiset korjaukset ja julkaistaan verkkokauppa.
Tarvitsetko ammattilaisen näkemyksen?
Varaa maksuton konsultaatio
Soitellaan ja käydään yhdessä läpi sinun yritykselle parhaat digimarkkinoinnin keinot. Saat ajatuksia, ideoita ja vinkkejä markkinoinnin tehostamiseen.
Keskustelu ulkopuolisen asiantuntijan kanssa tekee ihmeitä liiketoiminnallesi! Ja mikä parasta; tämä puolen tunnin keskustelu on ihan maksuton, eikä se velvoita sinua mihinkään.
Miksi Intoo?
Intoon tiimi
Lupaamme tehdä parhaamme. Olemme pieni toimija, joten sinulla on aina suora kontakti ykköstiimiin, eli tekijään ja projektisi toteuttajaan.
Johanna Mäkinen
graafinen suunnittelija, web-suunnittelija
Sari Jokinen
projektin johto ja talous
Mira Takalo
sisällöntuottaja, junior web-suunnittelija
Maarit Fellman
digimarkkinointi, some, Google, verkkokauppa
Roope
Toimistokoira
Mitä asiakkaamme kertovat meistä
”Olen todella tyytyväinen, että valitsin intoon meidän verkkokaupan toteuttajaksi. Projekti sujui kokonaisuudessaan erinomaisesti ja kaikki ongelmat on hoidettu mallikkaasti. Puheluihin ja viesteihin vastataan aina nopeasti.”
– Aku Lehtonen, Kaihdin-Lehtonen Oy
Tutustu tekemiimme
verkkokauppaprojekteihin
Meidän kanssamme yhteistyö on helppoa, välitöntä ja läpinäkyvää. Olemme paketoineet palvelumme helppoon muotoon, jotta näet mitä olet ostamassa eikä yllätyskustannuksia tule.
Kultakeramiikka verkkokauppa, Shopify
Haluatko saada konkreettisia vinkkejä verkkokaupan myynnin kasvattamiseen?
”Verkkokauppa on helppoa perustaa, mutta sitä on vaikea saada menestymään. Verkkokaupassa ei ole ohikulkijoita, sen vuoksi tuloksellinen markkinointi ja asiakashankinta on tärkeää. Verkkokaupan myynnin kehittämisessä sinun on vaikutettava neljään asiaan: kävijämäärään, konversioon, keskiostokseen ja katteeseen. Siinä on menestyksen avaimet.” – Maarit Fellman, verkkokauppias
Tarvitsetko muita palveluja?
Logosuunnittelu + käyntikortti
Minkälaista mielikuvaa haluat antaa yrityksestäsi?
490€ + alv
Sähköpostimarkkinointi Startti
Miten sähköpostimarkkinointi käynnistetään?
alk. 500€ + alv
Pienyrityksen Google Ads Startti
Haluisitko aloittaa Google Ads -hakusanamainonnan?
alk. 650€ + alv
Digimarkkinoinnin konsultointi
Onko sinulla digimarkkinointiin liittyviä kysymyksiä?
500€ + alv
Usein kysytyt kysymykset
Verkkokauppiaana sinulla on varmasti paljon kysymyksiä mielessäsi. Meillä itsellämme on ollut verkkokauppa jo 14 vuoden ajan, joten kokemusta löytyy melkein kaikesta verkkokauppaan liittyvästä.
Laita viestiä tai soita meille ja jutellaan lisää!
Milloin verkkokauppani löytyy Googlesta?
Jos olet perustanut ihan uuden verkkokaupan, siinä voi kulua pieni tovi, ennen kuin se löytyy Googlesta. Meillä on kuitenkin monta keinoa vaikuttaa siihen, että verkkokauppasi löytyy paremmin. Meidän tekemissä verkkokaupoissa on Google hakukoneoptimointi aina tehty kuntoon.
Sinun kannattaa ohjata asiakkaita eri lähteistä verkkokauppaasi, esimerkiksi maksullisella some-kampanjalla tai maksullisella Google Ads kampanjalla. Kun sivuillasi on enemmän liikennettä (eli kävijöitä), sillä on postitiivinen vaikutus myös orgaaniseen, eli luonnolliseen hakutulokseen.
Valitettavasti joskus uudelle verkkokauppiaalle voi tulla yllätyksenä se, että verkkokauppaan ei itsekseen tule asiakkaita, vaan erityisesti alkuvuosina on kovasti ponnisteltava asiakashankinnan eteen. Verkkokauppa on niin kuin kauppa autioilla saarella – ei ole ohikulkijoita. Sinun on ohjattava kävijöitä verkkokauppaasi.
Miksi en saa verkkokauppaani tilauksia?
Oletko tutkinut analytiikasta paljonko verkkokaupassasi on päivittäisiä kävijöitä. Tiedätkö mistä kävijät ovat tulleet verkkokauppasi? Somesta, Googlesta tai ehkä lähettämästäsi uutiskirjeestä?
Jos kävijämäärä on kovin pieni, sinun on panostettava asiakashankintaan. Mieti mistä kanavasta sinun on helpointa hankkia asiakkaita. Facebookista, Instagramista vai TikTokista?
Vai etsitäänkö sinun myymääsi tuotetta Googlesta? Jos etsitään, niin varmista, että verkkokauppasi löytyy Googlen ensimmäiseltä sivulta.
Olemassa olevalle asiakaskunnalle on tehokkainta myydä sähköpostimarkkinoinnin avulla.